Verkstad

Hos PGA Club Professional Göran Knutsson på Östersund-Frösö Golfshop kan du få hjälp med i princip allting. I hans golfverkstad kan din befintliga utrustning repareras, anpassas genom att förkortas, förlängas eller att lie och loft justeras för optimal prestanda till att dina golfklubbor blir omgreppade. Göran samarbetar med alla ledande leverantörer av original- och reservdelar och har alltid ett brett utbud av grepp och skaft i lager. Om inte vissa specifika komponenter finns hemma så kan detta snabbt beställas. Självklart ombesörjes upphämtningen av din utrustning hos Åre Golfklubb enligt överenskommelse.
För frågor, prisuppgifter och bokning kontakta Göran på: 0708-584 045 eller pro@ofg.nu