Skyltpartners

Vi är stolta partners till klubben och har valt att exponera vårt företag genom skyltar på banan.
Tryck på respektive logga så ser ni vilka vi är och vad vi erbjuder utöver partnerskap till golfklubben.

Wangeskog Hyrcenter AB är en stark partner inom maskinuthyrning på den svenska marknaden med många års erfarenhet. Vi är idag Sveriges enda privatägda maskinuthyrare som är rikstäckande med drygt tjugofem lokala hyrcenter från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Wangeskog ingår i den familjeägda koncernen AB Gullringsbo Egendomar vars rötter återfinns inom bygg- och fastighetsbranschen. Wangeskog vänder sig till den professionella marknaden inom bygg, anläggning, industri och energisektorerna. Kundbasen är bred och består av såväl privata som offentliga företag.

Lokal närvaro med ett världsomfattande nätverk. Hos oss får du lokal expertis och spetskompetens från vårt nätverk inom revision, redovisning, skatt och affärsrådgivning. I regionen har vi kontor i Funäsdalen, Järpen, Åre och Östersund.

Företaget startades 2007 och har utvecklats till ett företag med bred kunskap och goda lokala kontakter med entreprenörer inom VVS, el, måleri och markarbete. Våren 2016 tog Jörgen Edén, André Persson Fjellner och Magnus Thuresson över verksamheten, alla var tidigare anställda i företaget.

AGO i Åre bedriver fastighetsskötsel, städ och uthyrning av förmedlade lägenheter och hus för turistiskt boende i Åre, Björnen, Sadeln samt Tegefjäll.

Vardag eller fest? Vi har det du behöver. I butiken fyller vi varje dag på med nya färskvaror, frukt och grönt, mejeriprodukter och annat gott som förgyller din matvardag. Hos oss hittar du ostar, salami och skinkor för picknick, mys eller fest. Vi ses i butiken!

Vi är ett lokalt företag som ägs av våra kunder. Vårt mål är inte att maximera vinsten utan att erbjuda våra kunder och delägare prisvärda produkter och hög servicegrad. Om det går bra går överskottet tillbaka till dig som kund och delägare, antingen i form av återbäring eller sänkta premier.

Efter en dag i snö och backar är Werséns den självklara samlingspunkten, oavsett om du vill äta en långlunch, ta en drink efter skidåkningen, äta middag med familj och vänner eller hänga i baren och lyssna på skön musik. Här har du alla möjligheter. Vi är ett Jämtländskt brasserie med franska och svenska smaker, ärliga råvaror och med en ambition att alla skall hitta sin favorit oavsett om du är vegetarian eller älskar en rejäl köttbit. Till detta en gedigen vinlista. Vi har också en pizzameny med vanliga och ovanliga pizzor, lagade med omsorg och kärlek förstås. I baren hittar du klassiska och nya drinkar, och på helgerna har vi dj och sena öppettider.

Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom mark- och anläggningsarbete åt både privatpersoner och företag. Vi åtar oss även uppdrag inom bergsprängning och betong.

Vi håller alltid högsta kvalitet på våra arbeten och är måna om ett bra samarbete med våra kunder. Vår inställning är att varje kund ska vara nöjd med vårt arbete och vi själva ska kunna känna oss stolta över varje utfört arbete.