Profil- och reklamprodukter

Åre Golfklubb kan via PGA Club Professional Göran Knutsson på Östersund-Frösö GolfShop och Golf Store Business Golf erbjuda en noga utvald linje av profil- och reklamprodukter för dig och ditt företag. Ambitionen med denna service är att skräddarsy exakt vad som passar just ditt företags unika behov, tid och budget. Allt givetvis genomgående med en mycket hög kvalitet av antingen tryck eller brodyr som produkterna förädlas med.

Dina önskemål kommer att hanteras skyndsamt från ett sortiment som till stor del är tillgängligt under hela säsongen från några av världens ledande tillverkare.

Produkter med företagets logotype från ledande varumärken som Titleist, FootJoy, Ping och Callaway är alla garanterat uppskattade gåvor med ett mycket högt upplevt värde för mottagaren.

Kontakta gärna Göran för mer information, kampanjer och prisuppgifter på 0708-584 045 eller pro@ofg.nu