Greenfeemedlemskap

”Vad roligt att du vill bli medlem i vår golfklubb! Här kan du enkelt registrera dig och välja vilken typ av medlemskap du vill ha.

En verifieringskod skickas till den angivna mejladressen. Denna kod behöver hämtas och fyllas i för att slutföra ansökan.

När du registrerar dig godkänner du samtidigt klubbens villkor för medlemskap.

Efter registrering loggar du in i Min Golf och betalar avgiften på Mina sidor. Har du inte varit medlem i en golfklubb tidigare får du ett mejl med inloggningsuppgifter och instruktioner till Min Golf.

Efter betalning är ditt medlemskap aktiverat. Kontrollera gärna att dina kontaktuppgifter i Min Golf stämmer!”

GREENFEEMEDLEMSKAP Passar dig som spelar lite mindre. Boka greenfeemedlemskap oavsett var du bor i världen. Men kanske passar dig bäst om du bor här i Jämtland/Härjedalen.

Medlemskapet  kostar 1800 kr.

För att bli medlem i Åre Golfklubb, fyll i ansökningsformuläret längst ner på sidan eller ring oss på kansliet på 0647-206 09. Varmt välkommen till Åre Golfklubb!
1) Fyll i formuläret 2) Betala via Min Golf 3) Aktivt medlemskap direkt

I GREENFEEMEDLEMSKAP GOLF ingår:

• 1 greenfeecheck
  • Greenfeerabatt vid spel på Åre Golfklubb (kostar då 350 kr per dag)
  • Aktivt G´golf-id för bokning av starttider
  • Inloggning till Min Golf
  • Medlemskap i en golfklubb ansluten till SGF (Svenska Golfförbundet)
  • Världshandicap
  • Tillgång till utskrift av ett hcp-certifikat för spel utomlands
  • Försäkring (alla medlemmar erhåller SGFs ansvarsförsäkring som omfattar spel i Norden och SGFs olycksfallsförsäkring som täcker spel i hela världen)

Varmt välkommen!

BETALNING

När du har fyllt i ansökan syns din avgifter i Min Golf. Logga in på HÄR och gå till knappen för Obetalda avgifter. Där kan du enkelt betala och bli aktiverad direkt. En instruktion finns HÄR.