Shopen

Välkommen till Åre GKs golfshop.

Vi har via ett nära samarbete med PGA Club Professional Göran Knutssons på Östersund- Frösö Golfshop en mindre satelitbutik till hans verksamhet. Görans medlemskap i fackhandelskedjan Golf Store Group gör att vi både får ett gediget sortiment och till mycket konkurrenskraftiga priser. Vi har allt en golfspelare kan önska sig från skor, bagar, kepsar, bollar, tillbehör och inte minst kläder med vår fina golfklubbs emblem i lager.

När det gäller custom fitting av golfklubbor från Titleist, Ping, Cobra, Callaway och Taylor Made rekommenderar vi varmt ett besök i Görans studio på Östersund-Frösö Golf Academy. Här finns all tänkbar utrustning på plats, Trackman 4 och inte minst en expertis och erfarenhet som är unik. För frågor eller bokning av custom fitting kontakta Göran på: 0708-584 045 eller pro@ofg.nu.

Om du önskar något som vi för dagen inte har hemma kan vi lätt beställa hit det från Görans välsorterade och stora golfshop på Östersund-Frösön inom några få arbetsdagar.

Besök gärna Görans hemsida för hela sortimentet: ostersund-froso.golfstore.se

Varmt välkommen in på ett besök till oss i shopen.

Välkommen in!