Spela Golf

Välkommen till Åre Golfklubb!

Åre Golfbana är belägen strax väster om Åre. Här väntar en naturskön skogs- och parkbana intill Indalsälven, böljande fjäll och skogar. Älska Åre året runt genom att spela 18 variationsrika hål i den ljusa sommarnatten.

Åres Golfbana är en trevlig utmaning oavsett handicap och ingen glömmer vårt avslutningshål som blivit Åre Golfklubbs signaturhål.

Parkering finns i anslutning till Åre Golfklubb. Vi har inga riktiga ställplatser, men det går bra att parkera husbil/husvagn något dygn i samband med spel. I flikarna till höger hittar du golfpaket, greenfeepriser, hyra av golfbil , boka starttid mm.

Tips: medtag myggmedel alternativt långärmat och/eller hellånga byxor – då vår bana kan få besök av knott, sveda och mygg under högsommaren…

#skidåkarnasgolfklubb

Varmt välkommen till vår klubb!

Jahn Thelin

Ban- och klubbchef