Shopen Golfstore Åre

PGA-Professional Göran Knutsson, Head Pro på Östersund-Frösö GK driver golfshopen på Åre GK.

Golfshopen är ansluten till Golfstore som är en av Europas största fackhandelskedjor inom golf. I över 40 år har Golfstore vuxit stadigt och har idag Golfstore-butiker och pros i sex länder.

I shopen hittar du ett utvalt sortiment av det hetaste produkterna från det största varumärkena på golfmarknaden.

Vi erbjuder custom fitting genom vår Golfstore Studio på Östersund-Frösö GK och detta kan bokas på mail pro@ofg.nu eller 063-579190 alt genom personalen i receptionen/shopen på Åre GK.

Ni hittar även klubbloggade produkter med Åre Gks logga så som pullovers, pikeér, kepsar, mössor, handskar, handdukar, greenlagare, markörer samt bollar.

Alla medlemmar i Åre GK har tillgång till Golfstores digitala magasin samt under säsongen mail innehållande våra olika kampanjer.

Det erbjuds även klubbverkstad för bl a greppbyten samt reparationer.

Företagsprodukter:

Bollen är världens bästa leksak och golfbollen den roligaste presenten man kan få. Ingen som fått en bra golfboll har någonsin blivit besviken. Med din logotyp på bollen kommer dina kunder att tänka på ditt företag under tiden det ägnar sig åt det bästa det vet: spela golf!

Hos oss hittar ni det senaste bollmodellerna från det populäraste bolltillverkarna så som Titleist, Callaway, Srixon, Taylor Made, samt Wilson som ni kan få er företagslogga tryckt på.

För prisförfrågan kontakta gärna Göran på 0708-58 40 45 eller kontakta personalen i receptionen/shopen.

Välkommen

Göran Knutsson med personal