Shop & Café

I vårt klubbhus finns förutom vår reception både ett litet Café och en Shop med allt du behöver för banan. Varmt välkommen!

Åre golfklubb - golfjärn

Shopen Golfstore Åre

Varmt välkommen till Åre Golfklubbs golfshop!

Vi har tack vare ett nära samarbete med PGA Club Professional Göran Knutssons på Östersund- Frösö Golfshop, en mindre satellitbutik hos oss. Görans medlemskap i fackhandelskedjan Golf Store Group gör att vi både har ett gediget sortiment och mycket konkurrenskraftiga priser. Vi har allt en golfspelare kan önska sig. Skor, bagar, kepsar, bollar, kläder och tillbehör. Ni hittar även klubbloggade produkter med Åre GKs logo så som pullovers, pikéer, kepsar, mössor, handskar, handdukar, greenlagare, markörer samt bollar.

Custum fitting

När det gäller custom fitting av golfklubbor från Titleist, Ping, Cobra, Callaway och Taylor Made rekommenderar vi varmt ett besök i Görans studio på Östersund-Frösö Golf Academy. Här finns all tänkbar utrustning på plats, Trackman 4 och inte minst en expertis och erfarenhet som är unik. Vi erbjuder även klubbverkstad för bland annat greppbyten och reparationer.

För frågor eller bokning av custom fitting kontakta Göran på 070-858 40 45 eller pro@ofg.nu

Om du önskar något som vi för dagen inte har hemma kan vi lätt beställa hit det från Görans välsorterade och stora golfshop på Östersund-Frösö Golfklubb inom några få arbetsdagar.

Varmt välkommen in på ett besök till oss i shopen!

Åre golfklubb - Göran Knutsson
Göran Knutsson

Besök gärna Görans hemsida för hela sortimentet:

Åre golfklubb - logo på golfboll
Kaffekopp

Café

Åre Golfklubbs Café serverar lättare måltider från och med när banan öppnar i början av juni och fram till och med september.

Det här är inte bara ett café för golfare. Alla är välkomna att stanna till för en fika och njuta av skön atmosfär intill Indalsälven.

Har du några frågor, tveka inte att kontakta klubben, 0647-206 09.